(Eng)
1. Submitted documents and application fees will not be returned or refunded, and the department and major selected cannot be changed.
2. All notifications during the application period (including the announcement of admitted applicants) shall be made on the PNU Admissions website.
3. Applicants are responsible for errors made during the application process that may result in cancellation of admission, such as failure to submit required documents, errors or omissions in the documents, failure to fulfill the requirements indicated in the guidelines, incorrect addresses listed, failure to correspond, failure to check the list of admitted applicants, failure to execute procedures necessary to enter the country, and others.
* If fraudulent or altered materials are found during the admissions process, the fact may be shared with other universities to which the applicant has applied.
※ This applicate guide has been written in Korean, English, and Chinese. In the case of any differences in interpretation, the Korean version shall take precedence.
1) Application link : www.jinhakapply.com (Open at 2025. 10. 1. Wed, 9:00 am)
2) Admission website : http://go.pusan.ac.kr
(Kor)
1. 제출된 서류 및 전형료는 일절 반환하지 않으며, 지원 학과 및 전공은 변경할 수 없습니다.
2. 모든 전형 관련 공지사항(합격자 발표 포함)은 부산대학교 입학처 홈페이지를 통해 공지합니다.
3. 원서 접수 과정에서 발생하는 모든 오류에 대한 책임은 지원자 본인에게 있으며, 이로 인해 합격이 취소될 수 있습니다.
예: 제출 서류 미제출, 서류의 기재 오류 또는 누락, 모집요강 미충족, 잘못된 주소 기재, 연락 불가, 합격자 명단 미확인, 입국 절차 미이행 등.
* 전형 과정에서 위조 또는 변조된 서류가 확인될 경우, 해당 사실은 지원자가 지원한 타 대학에도 통보될 수 있습니다.
※ 본 모집요강은 한국어, 영어, 중국어로 작성되었으며, 해석상 차이가 있을 경우 한국어 원본을 우선으로 합니다.
1) 원서 접수 : www.jinhakapply.com (2025. 10. 1.(수) 오전 9:00 접수시작)
2) 입학 홈페이지 : http://go.pusan.ac.kr