2022.2학기 재입학 안내/
Notice of Readmission Plan for Fall Semester 2022
2022학년도 제2학기 재입학 시행계획을 붙임과 같이 안내드리니 불이익이 없도록 유의하시기 바랍니다
내 용 | 대상자별 처리 기한 | 담당 | |
학부생 및 외국인 대학원생 | 대학원생 | ||
재입학 원서 제출 (재입학 신청자 → 소속 학과 사무실) | '21. 11. 30.(화) ~ 12. 10.(금) | '22. 1. 24.(월) ~ 2. 4.(금) | 재입학 신청자 → 소속 학과 |
재입학 원서 등 구비 서류 본부(교육혁신과) 제출 | '21. 12. 17.(금) | '22. 2. 11.(금) | 대학 담당자 → 교육혁신과 |
재입학 허가(예정) | '22. 1. 14.(금) | '22. 2. 25.(월) | 교육혁신과 |
※ 구비 서류 : (1) 재입학원서 1부 , (2) 성적증명서 1부
※ 문의 & 제출 : 학과 사무실
※ 반드시 소속 학과 사무실에 연락하여 필요 서류 및 신청 방법 확인하세요.
*
Readmission plan for Fall Semester 2022 is like below.
Please refer to the information below and refrain from having any disadvantage in readmission.
Content | Deadlines | In Charge | |
Undergraduates and International graduates | Graduate Students | ||
Submission of Readmission Applicaion(Submit it to your Department Office) | '21. 11. 30.(Tue) ~ 12. 10.(Fri) | '22. 1. 24.(Mon) ~ 2. 4.(Fri) | Your Department Office |
Submission of Readmission Applicaion(Submit it to Academic Affairs ) | '21. 12. 17.(Fri) | '22. 2. 11.(Fri) | Office of Academic Affairs |
Permission of Readmission(Expected) | '22. 1. 14.(Fri) | '22. 2. 25.(Fri) | Office of Academic Affairs |
※ Documents to submit : (1) 1 application form (2) 1 transcript
※ Inquiries & Submission : Your department office
※ Please contact your department office and check required documents and application method.